<!-- --><style type="text/css">@import url(https://www.blogger.com/static/v1/v-css/navbar/3334278262-classic.css); div.b-mobile {display:none;} </style> </head> <body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d886952601074214657\x26blogName\x3dme+is+me\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aliaalike.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_GB\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aliaalike.blogspot.com/\x26vt\x3d-2299398178588088175', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

can i keep on hoping?
my smile hides my tears.





people. stay awesome. hear this. i dedicate to him.



Wishes
hey people. name given was alia. freaking thirteen. find me at twitter or tumblr or facebook. i'm all ears bruh. follow me maybe? xx

Twitter

Credits
Layout by mymostloved*,
Graphics from obsequious
Background from fivepointsapart
Colors from here
Nurlyana Mazlan ♥
Wednesday, 12 December 2012 // 14:49

tak comel pun sebab alia takde :p

Okay hello assalamualaikum today post about lyaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaa hahahhahahahahha . Dia selalu mengaku comel . Duhh , im comeler okay . Omg omg , perasan much , i know i am . Ugh too bad . Okay okay enough . Post ni alia buat sebab........................ lyana yang nak hahahhahahahhaha . Tak penting pun yang tu -.-

Alia sayang lyana :* awh , sweet en ? Mwehehe . She is my beddy untuk beberapa minggu . Next year tak sure lagi D; dia ni gedik sikit , kaya sangat . Hahahaha omg kejamnya . Okay takdelah kejam mana pun . Uhuks u___u Alia sebenarnya tak tahu nak cakap apa . Oh , lyana ni ada boyfriend ! Nama dia Haziq hahaha budak mana entah tak ingat . Ahakz comel en ? Okay dah i hv no idea what else to say . Goodbyeee , assalamualaikum . xx